[zorp-hu] CSZoneListener?

Deim Ágoston ago at lsc.hu
2006. Feb. 9., Cs, 12:22:18 CET

hi,

A CSZoneListenerrel beállítható, hogy melyik zónából melyik zónába
irányuló forgalom valid. A Listener egy kapcsolatot mindenképpen eflogad,
ha kérés érkezik rá, max a döntési rétegben majd eldobódik. Itt nem indul
be semmi, - erősen sarkítottam - ha nem a megfelelő zónákból/ba
mész/jössz.
Ezenkívül megvan az előnye, hogy a Service az kliens/szerver zóna alapon
választódik ki. (micsoda szép magyaros mondat volt...)
üdv,
Ago