[zorp-hu] CSZoneListener?

Kosa Attila atkosa at chello.hu
2006. Feb. 9., Cs, 11:05:42 CET

On Thu, Feb 09, 2006 at 09:49:03AM +0100, Nemeth Gyorgy wrote:

> Ha a forrás és a cél IP is megegyezik a http és https forgalom esetén
> is, akkor a CSZoneListener nem megoldás.

Koszi, igy gondoltam en is.

> Nekem van egy olyan classom, ami lekezeli a http és https együttes
> forgalmát, de ez csak akkor működik, amikor nem transzparensen
> használod, hanem a böngészőben is beállítod, hogy proxyn keresztül
> böngészel.

Nem tudom, hogy ez megoldhato-e, mert egyebkent is csak proxy-n
keresztul lehet netezni, es nem tudom, hogy IE alatt be lehet-e
allitani, hogy bizonyos site-okhoz masik proxy-t hasznaljon. Vagy
esetleg a squid-ban megmondani, hogy bizonyos site-ok eseten a
zorphoz mint proxy-hoz forduljon? Ugy remlik, hogy ezt meg lehet
oldani, szoval kerlek, hogy kuldd el maganban a class-t.