[zorp-hu] CSZoneListener?

HÖLTZL Péter holtzl.peter at balabit.hu
2006. Feb. 9., Cs, 11:26:51 CET

On Thu, 2006-02-09 at 11:15 +0100, Kosa Attila wrote:

> A CSZoneListener-rol mindossze annyi szerepel a doksikban
> (amelyeket talaltam), hogy hogyan kell a ZMC-ben kattingatva
> beallitani.

FYI:

A Dispatcher osztály doksiáj itt találod:

/usr/share/zorp/pylib/Zorp/Dispatcher.py

valamint a Listener doksia ez:

/usr/share/zorp/pylib/Zorp/Listener.py

természetesen a Receivernek is van dokumentációja, itt:

/usr/share/zorp/pylib/Zorp/Receiver.py

üdv,

Péter

--
BalaBit IT Bizt. Kft    | Tel:   +36  1 371-0540 | GnuPG Fingerprint:
holtzl.peter at balabit.hu | Mobil: +36 20 366-9667 | 796B C9D3 E492 B006 C8B2