[zorp-hu] CSZoneListener?

Szalay Attila sasa at balabit.hu
2006. Feb. 9., Cs, 10:11:45 CET

Hi All,

On Thu, 2006-02-09 at 09:22 +0100, Kosa Attila wrote:

>            Akadt egy olyan oldal, amely a 80-as porton van
> (emiatt a http proxy-hoz kerul), de menet kozben atvalt https-re
> ugy, hogy se a portszam, se az IP cim nem valtozik. A valtaskor
> persze a zorp becsukja a kapcsolatot (hiszen ott ssl-es dolgok
> nem mehetnek a konfig szerint). Megoldasnak latszott, hogy ezt az
> egy IP cimet beirom a csomagszurobe, es siman atiranyitom a https
> proxy-hoz. Igy viszont nem mukodik, mert eloszor csak http
> forgalom van...

CSZoneListener ezt nem oldja meg. Max ugy, ha az arra a gepre meno
forgalmat Plug-ra rakod at.

Egyebkent engem (maganben) erdekelne az az oldal. Van ugyanis egy rfc,
ami kb. ezt irja le, de meg nem talalkoztam olyan oldallal, ami ezt
hasznositotta volna is. (Ellenorizni ugy lehet, hogy van-e Upgrade
header a keresben vagy a valaszban, esetleg 101-es valasz jo-e?)

--
Szalay Attila                     BalaBit IT Biztonságtechnikai Kft.
tel:(36-1)-371-05-40              1116 Bp. Csurgoi ut 20/b