[zorp-hu] zorp & ipvs

Pásztor Lénárd Zoltán lenard.pasztor at wonderline.hu
2006. Ápr. 11., K, 18:24:58 CEST

       Sziasztok!

FYI: ha zorpnak es ipvs-nek egy gepen kell futnia akkor ket megoldast latok.
1. xen
2. uml

1.
Mivel jelen pillanatban nincs olyan xen es cttproxy forras ami egyutt
lefordulna
ezert ez a lehetoseg kiesik
2.
teszteltem, teljesen jol megy

Stressz tesztnel tartok a konfiggal. Sajna nem tul jok az eredmenyek.
A site ahol hasznalnam 2-3 millio oldal letoltest szolgal ki naponta.
Ennek a zorp (alap beallitasokkal) a toredeket sem szolgalja ki egy
AMD Athlon(tm) XP 2000+, 256M ram gepen.

Gyakorlatilag hibat nem ir, egyszeruen beragad. Csinaltam belso
tesztet, par perc forgalmazas utan (amit megfeleloen ki is szolgalt)
egyszer csak megall kb 2000 request kiszolgalasa utan, de
ez valtozik 1000-2000 kozt random. utana a portot meg lehet
nyitni, de nem reagal, a logba verbose=5 mellett sem kerul semmi.
zorpctl-el ha restart-ot nyomok vagy sikerul kilonie es ujrainditania,
vagy az is elszall.
Hogyan lehet megoldani, hogy nagyobb terhelest is elvigyen?
Hogyan tudok informaciot kinyerni a rendszerbol ami szamotokra
hasznos lehet a hiba detektalasaban.
Eloszor keves volt a thread, ezt --threads kapcsoloval megoldottam,
de most mar nem mond semmit, csak beall... :(

--
Pásztor Lénárd Zoltán
rendszergazda

Wonderline Hungary Kft.