[zorp-hu] Re: zorp & ipvs

Pásztor Lénárd Zoltán lenard.pasztor at wonderline.hu
2006. Ápr. 6., Cs, 12:11:02 CEST

2.6.12 kernel az amihez talaltam egyarant tproxy es xen patchet.
a tproxy patch 2.0.2-es verzioszamu, mig a legfrissebb tproxy patch
2.0.4-es.
jelenelg a 3.0.9-es zorpot hasznalnam. Lehet ezt hasznalni a 2.0.2-es tproxy
patchel? Javasolt 2.0.2-es tproxy patchet hasznalni production kornyezetben,
vagy mindenkepp 2.0.4-et kene gyurni?

--
Pásztor Lénárd Zoltán
rendszergazda