[zorp-hu] zorp idokozonkent inditson el egy parancsot

Daniel VASARHELYI zorp-hu@lists.balabit.hu
Mon, 20 Sep 2004 10:12:58 +0200

On Mon, Sep 20, 2004 at 10:03:06AM +0200, Makay Kalman wrote:
> Nem tudom mire van szukseged a log generalashoz, de nyomd file-ba az
> esemenyeket es a statisztika generatort arra ereszd ra.
> Nem tudom mik a lehetosegeid, igy nehez valaszt adni.
rrdtool-lal akarok egy 1-5 perces frissitesu forgalmi statisztika
generatort irni.
Valahogy kicsit ganyolasnak tunik a reszleteket kiirni egy file-ba,
aztan percenkent azt feldolgozni, majd torolni, felvallalva azt, hogy a
statisztika "meghamisitodik" a feldolgozas es a torles kozotti
idotartamban.

asd

--
Daniel VASARHELYI