[zorp-hu] zorp idokozonkent inditson el egy parancsot

Makay Kalman zorp-hu@lists.balabit.hu
Mon, 20 Sep 2004 10:03:06 +0200

Nem tudom mire van szukseged a log generalashoz, de nyomd file-ba az
esemenyeket es a statisztika generatort arra ereszd ra.
Nem tudom mik a lehetosegeid, igy nehez valaszt adni.