[zorp-hu] zorp idokozonkent inditson el egy parancsot

Makay Kalman zorp-hu@lists.balabit.hu
Mon, 20 Sep 2004 10:34:23 +0200

Megfelelo biztonsagi beallitasokkal biztos meg lehet jol oldani.
Nem tudom mennyire fontos egy statisztika diagrammal....mennyire gaz ha
meghamisitjak.=20

A rendszerben vannak fontosabb rendszeresemenyek amik alapbol file-ban
tarolodnak (pl.: /var/log) es elet-halal kerdes, hogy hitelesek
legyenek. Ennyi erovel ezek is lehetnenek ebbol a megkozelitesbol
untrusted.

Talan kozelebb jutsz a megoldashoz......