[zorp-hu] zorp-pro sparc bugok halomban

Balazs Scheidler zorp-hu@lists.balabit.hu
Mon, 01 Mar 2004 19:46:23 +0100

2004-03-01, h keltezéssel 18:50-kor Gabor HALASZ ezt írta:
> Elhagytam a cetlimet a pontos verziókkal, mindenesetre a szombati 2.1-es
> zorpos verzió:
>
> Az apt-get authfailure mindne esetben, amikor
> username:password@212.92.18.33 próbálkozom, ha @apt.balabit.hu, akkor
> beenged, ami remek, mert előre kell névfeloldást gyártani.

beteheted az /etc/hosts-ba, az apt.balabit.hu named based virtual host,
es nem o a default.

> Az zms-transfer-agent-static igen érdekesen viselkedik, ha az
> one-time-password non-alphanumeric karaktereket tartalmaz. Konkrétan
> hanyattesik a debconf és összerondítja a filéket, amihez hozzányúl.

ezt megnezetem.

> Az iptables initscriptje éppúgy hibás, mint a gpl-es verzió, pedig azért
> már szóltam. Ha false a save counters, akkor a sed hanyattesik, mert a
> sorvégi backslash után van egy extra space.

emlekeim szerint utoljara abban maradtunk itt a listan, hogy nem tudtuk
reprodukalni a hibat, es nem is talaltuk meg a pontos okot.

mindenesetre most mar latom az extra space-t, ez valoszinuleg debian
bug.