[zorp-hu] zorp-pro sparc bugok halomban

Gabor HALASZ zorp-hu@lists.balabit.hu
Mon, 01 Mar 2004 18:50:13 +0100

Elhagytam a cetlimet a pontos verzi=F3kkal, mindenesetre a szombati 2.1-e=
s=20
zorpos verzi=F3:

Az apt-get authfailure mindne esetben, amikor=20
username:password@212.92.18.33 pr=F3b=E1lkozom, ha @apt.balabit.hu, akkor=
=20
beenged, ami remek, mert el=F5re kell n=E9vfelold=E1st gy=E1rtani.

Az zms-transfer-agent-static igen =E9rdekesen viselkedik, ha az=20
one-time-password non-alphanumeric karaktereket tartalmaz. Konkr=E9tan=20
hanyattesik a debconf =E9s =F6sszerond=EDtja a fil=E9ket, amihez hozz=E1n=
y=FAl.

Az iptables initscriptje =E9pp=FAgy hib=E1s, mint a gpl-es verzi=F3, pedi=
g az=E9rt=20
m=E1r sz=F3ltam. Ha false a save counters, akkor a sed hanyattesik, mert =
a=20
sorv=E9gi backslash ut=E1n van egy extra space.

--=20
Gabor HALASZ <halasz.g@freemail.hu>