[zorp-hu] zorp-pro sparc bugok halomban

Gabor HALASZ zorp-hu@lists.balabit.hu
Tue, 02 Mar 2004 18:51:54 +0100

Balazs Scheidler wrote:

>=20
> beteheted az /etc/hosts-ba, az apt.balabit.hu named based virtual host,=

> es nem o a default.

Erre ugye nem kell semmit mondanom?! :-D

> emlekeim szerint utoljara abban maradtunk itt a listan, hogy nem tudtuk=

> reprodukalni a hibat, es nem is talaltuk meg a pontos okot.=20

=C9n =FAgy eml=E9kszem, a privatmailoz=E1s v=E9ge az lett, hogy meg=EDrta=
m neked,=20
hol a gyogy=F3, de nem hiszem, hogy ez fontos lenne, mintegy seg=EDt=F5=20
sz=E1nd=E9kkal sz=F3ltam megint. Nekem ezeket workaroundolni nem okoz gon=
dot,=20
de ez nem biztos, hogy minden felhaszn=E1l=F3tokra =E1ll.

>=20
> mindenesetre most mar latom az extra space-t, ez valoszinuleg debian
> bug.
>=20

Persze, a debian csomagban is benne van, j=F3 r=E9gen, oda is reportolt=E1=
k=20
m=E1r egy ideje, =E9n viszont zorpos-t raktam fel.

--=20
Gabor HALASZ <halasz.g@freemail.hu>