[zorp-hu] ebev.apeh.hu

Balazs Scheidler zorp-hu@lists.balabit.hu
Thu, 15 Jan 2004 21:58:09 +0100

On Thu, 2004-01-15 at 21:10, Deim Agoston wrote:
> Ez egy feltételezés. De tényleg rajta van? Lehet, hogy valami egyedi
> azonosító van rajta, nem, ami az adóbevallás kitöltéséhez illetve
> szignózásához kell, a user authot pedig valami más módon intézik.
> Jó lenne többet tudni, hátha összefutok én is egy ilyennel :-)

ha tenyleg a HTTPS forgalom azonositasahoz hasznaljak,akkor nem nagyon
van lehetoseg a plugon kivul.

ha azonban valami speci alkalmazas, sajat protokollal es az adatot
hitelesitik, akkor meg lehet proxyzni. nekem ez utobbi valoszinunek
tunik, ugyanis egyszeru HTTPS-nel az atvitt adatok eredetiseget utolag
nem lehet bizonyitani, hiszen csak a protokoll elemek voltak digitalisan
hitelesitve, maga az adat nem. (pl. ez utobbira a netscape form
signingja valo, de lehet, hogy itt ezt egy java csoda vegzi)

--
Bazsi
PGP info: KeyID 9AF8D0A9 Fingerprint CD27 CFB0 802C 0944 9CFD 804E C82C 8EB1