[zorp-hu] ebev.apeh.hu

Deim Agoston zorp-hu@lists.balabit.hu
Thu, 15 Jan 2004 21:10:38 +0100

Czakó Krisztián <slapic@linux.co.hu> irta:
> A fenti csoda (ebev.apeh.hu, elektronikus online adóbevalló izé)
> használatához a nagyhírű hivatal ad egy chipkártya olvasót és egy
> chipkártyát. Feltételezem utóbbin egy certificate/key páros lakozik,
> amit a szerver ellenőriz. Így a http ssl-ben saját kulcsokkal megoldás
> nem igazán életképes :(
> Van valami értelmes megoldás a plugproxy használatán kívül?
Ez egy feltételezés. De tényleg rajta van? Lehet, hogy valami egyedi
azonosító van rajta, nem, ami az adóbevallás kitöltéséhez illetve
szignózásához kell, a user authot pedig valami más módon intézik.
Jó lenne többet tudni, hátha összefutok én is egy ilyennel :-)

üdv,
Ago
Deim Ágoston
LSC Linux Support Center Kft.