[zorp-hu] ebev.apeh.hu

Czakó Krisztián zorp-hu@lists.balabit.hu
Fri, 16 Jan 2004 10:06:04 +0100

2004-01-15, cs keltezéssel 21:58-kor Balazs Scheidler ezt írta:

> ha tenyleg a HTTPS forgalom azonositasahoz hasznaljak,akkor nem nagyon
> van lehetoseg a plugon kivul.
>
> ha azonban valami speci alkalmazas, sajat protokollal es az adatot
> hitelesitik, akkor meg lehet proxyzni. nekem ez utobbi valoszinunek
> tunik, ugyanis egyszeru HTTPS-nel az atvitt adatok eredetiseget utolag
> nem lehet bizonyitani, hiszen csak a protokoll elemek voltak digitalisan
> hitelesitve, maga az adat nem. (pl. ez utobbira a netscape form
> signingja valo, de lehet, hogy itt ezt egy java csoda vegzi)

No megnéztem, és kiderült elnéztem.
Szóval az ebev.apeh.hu teljesen szabvány https, ami nem használ
hitelesítést. A kártya csak a csomag (fájl) aláírására szolgál. Ez a jó
hír. Az éles teszt (tényleges adatfeltöltés) 19-20-án lesz, utána
kiderül, tényleg így van-e.
Amivel én összekevertem az az abda.apeh.hu, ami az ebev elődje. Az
tényleg használja a kártyát a kommunikációhoz. A jó hír, hogy ezt váltja
ki most az ebev, így a probléma elmúlt.

Üdv,
Slapic

--