[zorp-hu] erdekes hiba (halozat, megszakad, post, zorp, tproxy)

Major Csaba zorp-hu@lists.balabit.hu
Wed, 25 Aug 2004 12:25:03 +0200

--=-/ww9RarruQF5T+QBbOUz

On Mon, 2004-08-09 at 15:12, Bencsath Boldizsar wrote:
> A kovetkezo erdekes hibajelenseg tortenik mostanaban, egy olyan gepen aho=
> korabban is zorp (GPL) volt, a hiba nem tudom, volt-e korabban is.
> Tehat:
>=20
> Ha a user post metodussal kuldd dolgokat, akkor csak bizonyos
> felhasznaloknak, de azoknak tobbnyire, megszakad a letoltott adat.
> Konkretan:

 Kene rola legalabb 7-es loglevelen logreszlet az adott kapcsolatrol,
illetve teljes tcpdump a tuzfal kulso es belso laban is!

MCS

--=-/ww9RarruQF5T+QBbOUz

--=-/ww9RarruQF5T+QBbOUz--