[zorp-hu] erdekes hiba (halozat, megszakad, post, zorp, tproxy)

Deim Agoston zorp-hu@lists.balabit.hu
Fri, 27 Aug 2004 00:28:58 +0200

Major Csaba <major@balabit.hu> irta:
> [...]
na, most lehet, hogy hülyeséget fogok mondani, mert nem ismerem a teljes
helyzetet, bár mindenre kitérő volt a hiba ismertetése. Szóval, a HUP-on
volt nemrégen egy olyan probléma ,hogy a a 2.6 (tudom) legujabb
verziójával volt egy TCP window hiba, ami miatt sok weboldal nem volt
megjeleníthető, mert valami alapbeállítással valamit elkeffentettek a
kernel fejlesztők. Ismétlem, nem emlékszem 100%-ig, hogy mi volt, de
hasonló hibajelenség volt a felhasználói oldalon, valamint ott is a TCP
window hibája fordult elő. HUP fórum archívumában lehet rá keresgélni.

üdv,
Ago