[zorp-hu] Http hiba

Balazs Scheidler bazsi@balabit.hu
Mon, 4 Nov 2002 13:21:17 +0100

On Mon, Nov 04, 2002 at 01:05:17PM +0100, Czakó Krisztián wrote:
> Idézet Balazs Scheidler 2002. október 22. 16:36 keltezésű leveléből:
>
> Tudok tenne ellene valamit?

> Passz. Gondolom egy pénzes szutyok. De el kellene tudni érni...

> Megnézem, de nem ismervén a zorp belső lélektanát ez ügyben nem tudom ki
> tudok-e hámozni belőle valamit :(

ha megvannak a tcpdump-ok, akkor megprobalunk segiteni. kerlek ne a listara
kuld, mert viszonylag nagyok lehetnek a fileok.

figyelj arra, hogy az mtu-nal nagyobb snapshort meretet hasznalj (-s 1600 pl
ethernet eseten), illetve , hogy csak tenyleg az legyen a tcpdump-ban, ami
erdekes (host-ra ill portra leszurve)

lattam mar sajnos olyan webszervert, ami arra volt erzekeny, hogy nem egy
csomagban kapta a kerest ill. a hozzatartozo fejleceket...

--
Bazsi
PGP info: KeyID 9AF8D0A9 Fingerprint CD27 CFB0 802C 0944 9CFD 804E C82C 8EB1