[zorp-hu] Http hiba

=?iso-8859-2?q?Czak=F3=20Kriszti=E1n?= slapic@linux.co.hu
Mon, 4 Nov 2002 13:05:17 +0100

Idézet Balazs Scheidler 2002. október 22. 16:36 keltezésű leveléből:
> ez nem feltetlenul gond, es nem magyarazza az ures lapot. a fura az, hogy a
> szerver 205-os kodot ad akkor, amikor a bongeszo lekeri a Redirect-ben
> megadott oldalt
> itt a vegen jol latszik, hogy a szerver 205-os koddal jon vissza.
> az okat nem latom, de valoszinuleg szerver hibarol van szo.

Tudok tenne ellene valamit?

> mi ez a SilverStream?

Passz. Gondolom egy pénzes szutyok. De el kellene tudni érni...

> meg kellene nezni, hogy mi a kulonbseg a zorp-os illetve a szuretlen
> verzioban tcpdump-pal illetve ethereallal.

Megnézem, de nem ismervén a zorp belső lélektanát ez ügyben nem tudom ki
tudok-e hámozni belőle valamit :(

Slapic

--
Pilatus-Comp Ltd. HUNGARY * The Linux Expert * pilatuscomp@linux.co.hu