[zorp-hu] Http hiba

Balazs Scheidler bazsi@balabit.hu
Mon, 4 Nov 2002 15:41:31 +0100

On Mon, Nov 04, 2002 at 01:21:17PM +0100, Balazs Scheidler wrote:

> ha megvannak a tcpdump-ok, akkor megprobalunk segiteni. kerlek ne a listara
> kuld, mert viszonylag nagyok lehetnek a fileok.
>
> figyelj arra, hogy az mtu-nal nagyobb snapshort meretet hasznalj (-s 1600 pl
> ethernet eseten), illetve , hogy csak tenyleg az legyen a tcpdump-ban, ami
> erdekes (host-ra ill portra leszurve)
>
> lattam mar sajnos olyan webszervert, ami arra volt erzekeny, hogy nem egy
> csomagban kapta a kerest ill. a hozzatartozo fejleceket...

megtalaltam a problemat. a 205-os hibakodnak _nem lehet_ adatresze, ezt
enforce-olja a zorp maga.

10.2.6 205 Reset Content

   The server has fulfilled the request and the user agent SHOULD reset
   the document view which caused the request to be sent. This response
   is primarily intended to allow input for actions to take place via
   user input, followed by a clearing of the form in which the input is
   given so that the user can easily initiate another input action. The
   response MUST NOT include an entity.

Az utolso mondat, "The response MUST NOT include an entity"...

szoval szerver bug. a kerdes, hogy hogyan lehetne keresztul szuszakolni
mindezt zorpon....

a legegyszerubb megoldas rovidtavon az, hogy a httpproto.c-ben modositod a
205-os kodra vonatkozo reszt (pl. legyen ua, mint a 200-asnal)

jobb megoldast most egyenlore nem latok, gyengiteni a proxyt nem szeretnem.
majd gondolkozom....