[zorp-hu] Broken pipe -- Connection reset peer

KUN Arpad kharpeet@kirowski.com
11 Jan 2002 11:31:40 +0100

--=-qwNOiLy4BZexdz1RjHPw

On Thu, 2002-01-10 at 13:17, Balazs Scheidler wrote:

> nincs logreszlet. Mindenesetre a Connection reset by peer (gondolom errol
> van szo), azt jelenti, hogy a kapcsolat masik fele (kliens v. szerver) TCP
> reset-et kuldott, amire reagalva a HTTP proxy mindket oldalon dobja a
> kapcsolatot. A broken pipe altalaban Stop gombot jelent.
>
> Mi latszik a bongeszoben, amikor ez tortenik? Mi ugyanis meg nem kaptunk
> ilyen hibajelzest, es nalunk sincs ilyen problema.

Erdekes modon egyetlen oldalnal, tortenetesen egy php altal generalt
kimenetetnel csinalta ezt, teljesen veletlenszeruen.

A bongeszoben (mivel nem jott le teljesen az oldal) nem jelent meg
semmi, a forrasat tekintve meg mindig ugyanott akadt el (backgrou... <-
konkretan egy ilyen szonal) a forras kb. 1/3-nal. De jelzem, volt, mikor
hiba nelkul megjelent az oldal.
A tesztek alatt nem nyomta meg senki a stop gombot.

KharpeeT

--
system administrator
kirowski

--=-qwNOiLy4BZexdz1RjHPw

 zorp-http[4663]: (zorp@site/intra_http:196): client: Channel write failed;=
 attempt=3D'1', error=3D'Broken pipe'=20
 zorp-http[4663]: (zorp@site/intra_http:196/http): Error writing client str=
eam, res=3D3, error=3DBroken pipe=20
 zorp-http[4663]: (zorp@site/intra_http:196/http): Error writing client str=
eam, stream is NULL=20
 zorp-http[5241]: (zorp@site/intra_http:285): client: Channel write failed;=
 attempt=3D'1', error=3D'Broken pipe'=20
 zorp-http[5241]: (zorp@site/intra_http:285/http): Error writing client str=
eam, res=3D3, error=3DBroken pipe=20
 zorp-http[5241]: (zorp@site/intra_http:285/http): Error writing client str=
eam, stream is NULL=20
 zorp-http[5388]: (zorp@site/intra_http:402): client: Channel write failed;=
 attempt=3D'1', error=3D'Broken pipe'=20
 zorp-http[5388]: (zorp@site/intra_http:402/http): Error writing client str=
eam, res=3D3, error=3DBroken pipe=20
 zorp-http[5388]: (zorp@site/intra_http:402/http): Error writing client str=
eam, stream is NULL=20
 zorp-http[5498](zorp@site/intra_http:505): client: Channel read failed; at=
tempt=3D'1', error=3D'Connection reset by peer'
--=-qwNOiLy4BZexdz1RjHPw--