[zorp-hu] Broken pipe -- Connection reset pipe

Balazs Scheidler bazsi@balabit.hu
Thu, 10 Jan 2002 13:17:33 +0100

On Thu, Jan 10, 2002 at 01:08:33PM +0100, KUN Arpad wrote:
> Sziasztok
>
> Nemtudom, ismert-e a problema. Jeleztek tobben is, hogy neha nem jon le
> nekik egy-egy oldal, ekozben en is megfigyeltem hogy neha a logokban
> ilyenek jelennek meg. Teljesen veletlenszeruen jo / rossz.
>
> Ha lejon az oldal, akkor hibatlan. Ha nem jon le, akkor a forast nezve,
> mindig ugyanott akad el.
>
> Nem jottem ra mitol lehet. Van otletetek?

nincs logreszlet. Mindenesetre a Connection reset by peer (gondolom errol
van szo), azt jelenti, hogy a kapcsolat masik fele (kliens v. szerver) TCP
reset-et kuldott, amire reagalva a HTTP proxy mindket oldalon dobja a
kapcsolatot. A broken pipe altalaban Stop gombot jelent.

Mi latszik a bongeszoben, amikor ez tortenik? Mi ugyanis meg nem kaptunk
ilyen hibajelzest, es nalunk sincs ilyen problema.