[zorp-hu] Broken pipe -- Connection reset peer

Balazs Scheidler bazsi@balabit.hu
Fri, 11 Jan 2002 11:42:27 +0100

On Fri, Jan 11, 2002 at 11:31:40AM +0100, KUN Arpad wrote:

> Erdekes modon egyetlen oldalnal, tortenetesen egy php altal generalt
> kimenetetnel csinalta ezt, teljesen veletlenszeruen.
>
> A bongeszoben (mivel nem jott le teljesen az oldal) nem jelent meg
> semmi, a forrasat tekintve meg mindig ugyanott akadt el (backgrou... <-
> konkretan egy ilyen szonal) a forras kb. 1/3-nal. De jelzem, volt, mikor
> hiba nelkul megjelent az oldal.
> A tesztek alatt nem nyomta meg senki a stop gombot.

ennel egy kicsit bovebb logra lesz szuksegunk, ha tenyleg hiba van. ha php
szkript generalja az oldalt, akkor szinte biztosan chunked encoding-ban
jott. A legjobb lenne egy tcpdump a tuzfal mindket oldalarol az adott
session-re vonatkozva.

Tehat pl:

tcpdump -peni <extif> -s 1514 -w extif.dump tcp and port 80 and host <webszerverip>

illetve.

tcpdump -peni <intif> -s 1514 -w intif.dump tcp and port 80 and host <webszerverip>

Behelyettesitendo az <extif> mint kulso interface, illetve <intif> mint
belso interface, illetve a webszerver ip-je.

Addig kellene probalkozni, amig elojon a problema, es kellene a dump file,
illetve az hozzatartozo zorp log is 8-as levelen. (-v8)

Arra figyelj, hogy amit elkuldesz, abban ne legyen erzekeny info, illetve ha
van, es megbizol bennunk, akkor pgp-zd le. Lent van a fingerprint-em (benne
van minden levelemben), publikus kulcsot pedig kuldok, ha kersz.