[zorp-hu] Konfiguralas

=?iso-8859-2?Q?Magos=E1nyi_=C1rp=E1d?= mag@bunuel.tii.matav.hu
Fri, 12 Jan 2001 14:51:27 +0100

A levelezőm azt hiszi, hogy Gyorko Zoltan a következőeket írta:
> [...]

Ez a "crystal box" koncepció, by mjr. Ha a védelmed tökételes, akkor
nyugodtan közhírré teheted azt hogy hogy néz ki. Pl a kriptoalgoritmusok
ismertek. Persze sajnos egy bonyolultabb rendszerre általában
nem áll fennt a peremfeltétel.

> Meg nem tud, de lattam amint a fejlesztesi igazgato felirta a todo-ba..:)

Ha legközelebb találkozom a fejlesztési igazgatóval, majd jól
fejlesztésbe verem. A zónahierarchia egy irányított fa,
nem szeretnék bele hurkokat.
Húzasd ki vele.

--
GNU GPL: csak tiszta forrásból