[zorp-hu] Konfiguralas

Kosa Attila atkosa@shinwa.hu
Fri, 12 Jan 2001 15:06:43 +0100

On Fri, Jan 12, 2001 at 02:51:27PM +0100, Magosányi Árpád wrote:

> Ha legközelebb találkozom a fejlesztési igazgatóval, majd jól
> fejlesztésbe verem. A zónahierarchia egy irányított fa,
> nem szeretnék bele hurkokat.
> Húzasd ki vele.

En csak arra gondoltam, hogy lenne egy olyan zona, amiben
az van, amit mindenkinek szeretnek engedni, egy a mail-nek,
egy a web-nek, es modjuk egy full (mindenkinek+mail+web).
Ebben az esetben jo lenne, mert csak egy helyen kellene
felvennem minden gepet, a tobbi jogot tudnam szarmaztatni.
Abban viszont igazad van, hogy rosszul osszeallitott
zonakkal akar egymassal ellentetes dolgokat is be lehet
allitani, ami problemakat okozhat. De en szeretem a
kenyelmet, inkabb odafigyelek a konfignal :) (Es megkerdezem
tobbszor :))) Jol latom a kerdest?
Nem okozhat hasonlo problemat, ha a szarmaztatott csoportban
is, es a szulojeben is szerepel ugyanaz az ip cim?