[zorp-hu] Konfiguralas

Gyorko Zoltan gyorkoz@balabit.hu
Fri, 12 Jan 2001 14:41:57 +0100

szia

> zona intranet
>
> zona privileged
> admin_parent="intranet", umbrella=1,
>
> zona uj
> admin_parent="privileged",
>
> Ebben az esetben az uj zona csak a privileged zona jogaival
> bir. Jol ertettem?

Jol.

> De hirtelen felmerult bennem a kerdes, hogy mit
> szamitana az, hogy valaki tudja, mi szerepel a konfigfajlban?

Ha mast nem is egy reszletes belsohalo terkepet. Egyes penetration
testeknel ezert mar jar a sikerdij...

>Az jutott kozben eszembe, hogy tobb zonat is fel lehet
>sorolni az admin_parent utan? Mert az jo lenne :)

Meg nem tud, de lattam amint a fejlesztesi igazgato felirta a todo-ba..:)
Egyelore mindennek csak egy szuloje lehet ahonnan orokol.

>SyntaxError: non-keyword arg after keyword arg (line 49)
>

>    outbound_services["bd_ssh"]),
                    ^^^^^

hianyzik egy egyenloseg jel

Helyesen:

 outbound_services=["bd_ssh"]),

es ha nincs szolgaltatas akkor nem kell "" jel tehat:

outbound_services=[]),

> Es mit nyer a legjobb kerdeseket feltevo? :)))

rengeteg security-s tapasztalatot.

--
Györkő Zoltán                         BalaBit IT Biztonságtechnikai Kft.
tel/fax:(36-1)-217-14-98              1092 Bp. Köztelek u. 4/b