[zorp-hu] url redirect hiba

Kosa Attila zsiga at kosaek.hu
2012. Már. 14., Sze, 12:23:48 CET

On Wed, Mar 14, 2012 at 11:50:54AM +0100, tusi wrote:

> Ezt probaltam:
>
>         def setServerAddress(self, host, port):
>                 host = "www.myhost.hu"
>                 self.request_url = 'http://www.myhost.hu/mac_register.html'
>                 proxyLog(self, CORE_POLICY, 3, "Client zone is not allowed to connect directly, redirecting; host='%s', port='%d'", (host, port))
>                 return HttpProxy.setServerAddress(self, host, port)
>
> Ebben az esetben kapcsolodik a www.myhost.hu-hoz, ami egy virtual host,
> de a nev nem kerul at a web szerverhez, ezert nem tudja kiszolgalni
> (404-es hibat ad).

Egy error_info = "Nem regisztralt mac address, menj ide:
http://www.myhost.hu/mac_register.html" nem lehet megoldas? Nem
tudom, hogy az error_info-hoz nem lehet-e egy html fajlt megadni,
es abban mar konnyu megoldani az atiranyitast (ami a bongeszot
iranyitja at, nem kell a tuzfalnak semmit sem csinalnia).