[zorp-hu] url redirect hiba

Kovács Bálint kovacs.balint at balabit.hu
2012. Már. 14., Sze, 11:58:54 CET

Szia,

On 03/14/2012 11:50 AM, tusi wrote:
> [...]
> -hogyan tudok url-t megadni?
> -hogyan mukodik ez egyutt a NameVirtual hosttal?
>
> Ezt probaltam:
>
>          def setServerAddress(self, host, port):
>                  host = "www.myhost.hu"
>                  self.request_url = 'http://www.myhost.hu/mac_register.html'
>                  proxyLog(self, CORE_POLICY, 3, "Client zone is not allowed to connect directly, redirecting; host='%s', port='%d'", (host, port))
>                  return HttpProxy.setServerAddress(self, host, port)
>
> Ebben az esetben kapcsolodik a www.myhost.hu-hoz, ami egy virtual host,
> de a nev nem kerul at a web szerverhez, ezert nem tudja kiszolgalni

Nem vagyok biztos benne, hogy innen eléred a request_url-t. Tcpdump
alapján milyen host header-t ad át a szervernek? Esetleg megpróbálhatod
a request_url változó teljes elérési útjával (azt hiszem
self.session.proxy.request_url) de szerintem nem itt lesz a gond, az
eredeti megoldásoddal kéne kombinálni, valahogy így:

class MyHttpProxy(HttpProxy):
	def config(self):
		HttpProxy.config(self)
		self.request["GET"] = (HTTP_REQ_POLICY, self.filterURL)

	def filterURL(self, method, url, version):
		self.request_url = 'http://www.myhost.hu/mac_register.html'
		return HTTP_REQ_ACCEPT

Balint