[zorp-hu] url redirect hiba

Kovács Bálint kovacs.balint at balabit.hu
2012. Már. 14., Sze, 11:06:22 CET

Szia,

On 03/14/2012 10:34 AM, tusi wrote:
> Koszonom a valaszt. Azt szeretnem elerni, hogy akarmilyen cimet ir be a
> bongeszobe, csak egy, altalam meghatarozott oldal jojjon be neki. Ugy
> mukodik, hogy szurok a cimre, es minden mas cimnel REJECT-tel terek
> vissza, de jobb lenne, ha ezekben az esetekben is az altalam megadott
> cim jojjon be. Meg tavolabrol azt szeretnem, hogy amig a belso halon nem
> regisztraltak egy gepet mac cim alapjan, addig ne todjon a tuzfalon
> kimenni, hanem a tuzfal kuldje a regisztracios oldalra.
> Probalkoztam a 301 moved permanently megoldassal is a balabit oldalan
> [...]

Ha feltétel alapján szeretnéd csinálni, akkor InbandRouter mellett (vagy
overrideable TransparentRouter mellett) a proxy setServerAddress
metódusában a feltétel alapján vagy kicseréled a célhostot, vagy nem. Pl
teszteletlenül így:

     def setServerAddress(self, host, port):
         if self.session.client_zone != "intranet.mehetanetre"
             host = "registerserver.intranet.local"
             proxyLog(self, CORE_POLICY, 3, "Client zone is not allowed
to connect directly, redirecting; host='%s', port='%d'", (host, port))
         return HttpProxy.setServerAddress(self, host, port)

Balint