[zorp-hu] url redirect hiba

tusi tusi at enzim.hu
2012. Már. 14., Sze, 10:34:50 CET

Koszonom a valaszt. Azt szeretnem elerni, hogy akarmilyen cimet ir be a
bongeszobe, csak egy, altalam meghatarozott oldal jojjon be neki. Ugy
mukodik, hogy szurok a cimre, es minden mas cimnel REJECT-tel terek
vissza, de jobb lenne, ha ezekben az esetekben is az altalam megadott
cim jojjon be. Meg tavolabrol azt szeretnem, hogy amig a belso halon nem
regisztraltak egy gepet mac cim alapjan, addig ne todjon a tuzfalon
kimenni, hanem a tuzfal kuldje a regisztracios oldalra.
Probalkoztam a 301 moved permanently megoldassal is a balabit oldalan
levo http->https atiranyitas pelda alapjan, de az sem mukodott.

Koszonom a valaszokat, es ahelyes iranyba terelest,
tusi