[zorp-hu] Zorp 3.9 release

Kosa Attila zsiga at kosaek.hu
2011. Feb. 21., H, 15:15:23 CET

On Mon, Feb 21, 2011 at 02:26:44PM +0100, KOVACS Krisztian wrote:

> Illetve a tproxy hasznalatahoz erdemes meg ezt az oldalt is megnezni
> (csak egy resze Squid specifikus):
>
> http://wiki.squid-cache.org/Features/Tproxy4

A zorp regen sem volt olyan, hogy kapasbol barki tudta volna
hasznalni, es egyre inkabb nem olyan. Hasznalhato dokumentacio
nelkul mit gondoltok, ki fogja kiprobalni, elkezdeni hasznalni?
Ha a csomagban lenne hasznalhato doksi, vagy legalabb annyi, hogy
hol talalhato olvasnivalo az elindulashoz, az - szerintem -
lenditene a dolgon. Ehelyett ezereves dolgok szerepelnek benne,
es ami kulon bosszanto(tt engem), hogy friss datumu (peldaul 2010
augusztusi) fajlokban.

Persze ha csak az a celkozonseg, akik eddig is hasznaltak zorpot,
akkor erthetobb a helyzet. Akkor viszont ahhoz, hogy valtsanak az
ujabb verziora, kell valami "beetetes", peldaul uj proxyk,
amelyek eddig nem voltak a gpl-es verzioban - de ezt is csak
meglepeteskent akarjatok kesobb elmondani. Nem vagyok meggyozodve
arrol, hogy ez eleg lesz ahhoz, hogy komoly "ajanlatok" nelkul
sokan nekiessenek kiprobalni.

Persze lehetseges, hogy csak engem bosszantanak ezek a dolgok, es
a valosag sokkal derusebb, mint ahogy en latom. Ebben az esetben
elnezest kerek, hogy ilyeneket irtam. Nem celom, hogy megbantsam
a fejlesztoi gardat, jobbito szandekkal szulettek a leveleim.

--
		Udvozlettel
				    Zsiga