[zorp-hu] Zorp 3.9 release

Kosa Attila zsiga at kosaek.hu
2011. Ápr. 12., K, 15:07:31 CEST

On Fri, Feb 18, 2011 at 11:33:21PM +0100, Szilárd Pfeiffer wrote:

> A finom célzást egyébiránt értettük, máris nyitom az első bugot a 3.9-es
> verzióra. :)

Nem tudom, hogy jo-e, ha ide kuldom a listara a bug-nak gondolt
dolgokat, de majd szoltok, ha mashova kellene kuldenem.

Amd64-es Squeeze alatt probaltam leforditani. Gond nelkul
lefordult, miutan a szukseges csomagokat feltettem (a
dpkg-buildpackage szepen megmondta, hogy mi kell neki). Eloszor a
libzorpll_3.9.0.1.tar.gz forditasa szukseges, mert egy abbol
letrejovo csomag kell a zorp leforditasahoz. A zorp telepitesekor
problemazott, hogy nincs python-openssl, de az apt-get -f install
felrakta. A zorp telepitese kozben a kovetkezo uzenetek jottek:

insserv: warning: script 'K01zorp' missing LSB tags and overrides
insserv: warning: script 'zorp' missing LSB tags and overrides

Starting Zorp Firewall Suite:

The following errors occured so far:
Error opening instances file: /etc/zorp/instances.conf

Ha nem instances.conf.sample nevu fajlt tenne oda a csomag, hanem
instance.conf lenne a neve, akkor nem lenne ez a hibauzenet.
Tudom, hogy semmilyen problemat nem okoz, de szerintem csunya :)

Az insserv-es warning-okat is ki lehetne kuszobolni, nem kell sok
hozza, valami ilyesmi:

### BEGIN INIT INFO
# Provides:          zorp
# Required-Start:    $local_fs $network $syslog
# Required-Stop:     $local_fs
# Default-Start:     2 3 4 5
# Default-Stop:      0 1 6
### END INIT INFO

Nem tudom, hogy a $network kell-e, nem biztos, hogy szukseges...

--
		Udvozlettel
				    Zsiga