[zorp-hu] HTTP POST response_stack modositas request_stack analizalas utan, AnyPy proxy-val

Viktor Tuska v.tuska at con.hu
2009. Jún. 26., P, 12:50:00 CEST

Balazs Scheidler wrote:
> Hmm.. a -v9 -es logban kellene latnod egy requestStack() nevu
> fuggvenyhivast a proxy reteg fele az megvan meg?
>
> magyarul ugyanugy kellene stackelest probalnia a proxynak

Szia,

nagyon szepen koszonom, tenyleg meglett a logban.
Kicsit belekavarodtam mar itt a kodomba es osszedobtam egy
par soros config-ot, amivel teszteltem es ebben jol mukodik.
Bocs a "user error" miatt.

A temahoz kapcsolodoan, a request_stack-ben modosithatom a
self.session.http.request_url-t redirect-alasi celzattal?

Udv,
Viktor