[zorp-hu] HTTP POST response_stack modositas request_stack analizalas utan, AnyPy proxy-val

Balazs Scheidler bazsi at balabit.hu
2009. Jún. 26., P, 10:29:53 CEST

On Thu, 2009-06-25 at 17:31 +0200, Viktor Tuska wrote:
> Szia,
>
> koszi szepen mindjart kiprobalom ezt a self.session.http-t
>
> Valoban elirtam, nemcsak a self-et, de a request_stack-et is.
> Valojaban request_stack-el tesztelgettem a rerequest_attempts=1-el,
> de igy a POST-nal nem latom, hogy belefutna a kod a request_stack
> proxy-ba.
>
> self.request_stack["POST"] = (HTTP_STK_DATA, MagicSaverRequest)
>
> Ha nem definialom a rerequest_attempts-t, akkor meg belefut.
> Elkepzelheto, hogy user error van nalam.
>
> Az megoldhato elmeletileg, hogy a POST keres feldolgozasa utan a
> [...]

Hmm.. a -v9 -es logban kellene latnod egy requestStack() nevu
fuggvenyhivast a proxy reteg fele az megvan meg?

elvben ez a fuggveny okozza a stackelest a C oldalon:

static gboolean
http_transfer_stack_proxy(ZTransfer2 *s, ZStackedProxy **stacked)

es ez a legfontosabb feltetel:

  if (self->suppress_data || (self->transfer_type != HTTP_TRANSFER_NORMAL && self->transfer_type != HTTP_TRANSFER_TO_BLOB))
    {
      *stacked = NULL;
      return TRUE;
    }

a feltetelben szereplo elemek:
  * suppress_data: HEAD eseten TRUE, a tobbi esetben FALSE
  * transfer_type: rerequest_attempts eseten HTTP_TRANSFER_TO_BLOB-nak kellene lennie

magyarul ugyanugy kellene stackelest probalnia a proxynak.