[zorp-hu] CSZoneDispatcher DAC violation

Szalay Attila sasa at balabit.hu
2009. Jan. 28., Sze, 14:12:38 CET

Hi All!

On Wed, 2009-01-28 at 10:30 +0100, Gabor HALASZ wrote:

> Szerintem egy-ket modul parameter (vagy valami mas) nem artana, amivel
> ilyesmit lehet szabalyozni. A masik problemam a logolas hianya, amikor a
> gumicsizma internetszolgaltato bt altal biztositott privatip-s kliensnek
> nem megy szolgaltatas, akkor szeretem konkretan tudni, hogy elakad
> valahol a forgalom vagy a tuzfal dobalja el.

Minden ilyen eldobott kapcsolatrol kell lennie egy log bejegyzesnek. Ez
a mostani allas szerint kb. igy nez ki:

printk(KERN_INFO "kzorp: Dispatcher found without valid (client zone, "
                                "server zone, service) triplet; dropping packet; "
                                "src='%u.%u.%u.%u:%u', dst='%u.%u.%u.%u:%u'\n",
                                NIPQUAD(iph->saddr), ntohs(ports->src),
                                NIPQUAD(iph->daddr), ntohs(ports->dst));

Tudom, hogy a kiiras nem a legszerencsesebb, javitasa marciusban
varhato. Theat loguzenet van rola.

Masik lehetoseg, hogy a kerneles rate limit nem logolja ki.

--
Szalay Attila                     BalaBit IT Biztonságtechnikai Kft.
tel:(36-1)-371-05-40              HU-1115 Budapest, Bártfai u. 54