[zorp-hu] CSZoneDispatcher DAC violation

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2009. Jan. 28., Sze, 10:30:30 CET

Balazs Scheidler wrote:

> Azt meg tudjuk tenni, hogy ilyen esetekben ne DROP, hanem REJECT legyen
> a default mukodes, azaz, hogy a Zorp kuldjon vissza egy RST csomagot,
> ami ekvivalens egy "Connection refused"-dal.
>
> Az megfelelo megoldas lenne?

Szerintem egy-ket modul parameter (vagy valami mas) nem artana, amivel
ilyesmit lehet szabalyozni. A masik problemam a logolas hianya, amikor a
gumicsizma internetszolgaltato bt altal biztositott privatip-s kliensnek
nem megy szolgaltatas, akkor szeretem konkretan tudni, hogy elakad
valahol a forgalom vagy a tuzfal dobalja el.

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>