[zorp-hu] CSZoneDispatcher DAC violation

Gabor HALASZ halasz.g at freemail.hu
2009. Feb. 3., K, 14:47:16 CET

Szalay Attila wrote:
> Hi All!

> Ez egy nagyon regi valtozat. Honnan van a CD?

Valami Balabit nevu ceg kuldte...

> Legy szives toltsd le a legujabb CD-t a weblaprol.

Legyszives rakjatok be a repositorieba, hogy az apt szoljon erte.

> [...]
>
> Nem. Viszont a CSZoneDispatcher a kliens eredeti cel IP cimet latja.
> Vagyis nem transzparens esetben a tuzfal ip cime a szerver cime.

> A /var/lib/zms/backup konyvtar elmentesevel.

Nem daily backupra lenne szuksegem, azt amugy is keszul automatikusan.
Arra lenne szuksegem (illetve az ugyfelnek), hogy mielott leul
osszekattintgatni a zmcben valamit, tudjon egy backupot csinalni, majd
ha nem sikerul valami a valtoztatgatason, akkor minel rovidebb ido alatt
vissza tudja csinalni.

--
Gabor HALASZ <halasz.g at freemail.hu>