[zorp-hu] CSZoneDispatcher DAC violation

Szalay Attila sasa at balabit.hu
2009. Feb. 2., H, 15:02:37 CET

Hi All!

On Thu, 2009-01-29 at 10:57 +0100, Gabor HALASZ wrote:

> Linux iris 2.6.17-zorpos-4-386 #1 SMP Wed Mar 26 13:38:45 UTC 2008 i686
> GNU/Linux

Ez egy nagyon regi valtozat. Honnan van a CD?

Legy szives toltsd le a legujabb CD-t a weblaprol.

> Ezutan atkattintgatam zonedispatcherre, es ettol el is romlott:
[...]
> Ha jol ertem, a zonedispatcher csak transparens proxykent mukodik?

Nem. Viszont a CSZoneDispatcher a kliens eredeti cel IP cimet latja.
Vagyis nem transzparens esetben a tuzfal ip cime a szerver cime.

> Bonuszkerdes: a zmc-vel keszult konfigot hogyan tudom backupolni?

A /var/lib/zms/backup konyvtar elmentesevel.

Ha oda valamiert nem keletkezne egyetlen file sem, akkor a Management
Server-nel a Globals/Backup-ban erdemes megnezni, hogy be van-e
kapcsolava a backup funkcio.

Itt egyebkent kulso progit is megadhatsz, amivel mented a /var/lib/zms
tartalmat.

--
Szalay Attila                     BalaBit IT Biztonságtechnikai Kft.
tel:(36-1)-371-05-40              HU-1115 Budapest, Bártfai u. 54