[zorp-hu] Parhuzamos szalak HTTP proxy

HÖLTZL Péter holtzl.peter at balabit.hu
2007. Okt. 20., Szo, 08:13:04 CEST

Szia!

> - Ha a zorpon keresztul mennek ugyanezek a keresek, ~120 szalnal
> tobbet nem nagyon tudtam produkalni, ugyanannyi ke're'ssza'm mellett,
> a letoltesek lassabban szolgalodnak ki es tobb ter vissza hibaval.
>

> Az erintett zorp instance a terheles alatt maximum 30%-os
> processzorhasznalatig maszott fel, a load 0.5 alatt maradt vegig, a
> tuzfal ugy tunt "unatkozik".

Van a Zorp-ban egy thread limit, ennyi futhat maximum egy instance-ban.
Ez állítható instanceonként a --threads paraméterrel, illetve a
zorpctl.conf-ban a PROCESS_LIMIT_MIN-el. Ennek járj utána légyszíves.

Höltzl Péter

--
BalaBit IT Bizt. Kft    | Tel:   +36  1 371-0540 | GnuPG Fingerprint:
holtzl.peter at balabit.hu | Mobil: +36 20 366-9667 | 2831 E951 B9EE 63BB F0F4