[zorp-hu] HTTP POST DATA elemzes (AnyPyProxy)

Balazs Scheidler bazsi at balabit.hu
2007. Május. 25., P, 20:10:04 CEST

On Fri, 2007-05-25 at 17:38 +0200, Gabor Burjan wrote:
> Szia,

> Ebben az esetben igazabol az egesz postot be kell olvasni elore, ugye?

Nem feltetlenul, a 3.1-ben mar le lehet kerdezni a HTTP-tol, hogy
szerinte mennyi lesz a hossz. Ez nem mindig van meg (pl. mert a kliens
is chunkolva kuldi), de ha megvan, akkor tovabb lehet tolni.

> A process stackelessel kapcsolatban egyebkent az volt az aggaly, hogy a
> forkok nagyon megfogjak a zorpot.

Hat, ha shell scripttel dolgoztok, akkor igaz lehet. Ezert irtam a
remote stacking dolgot, ott unix domain socketen van kapcsolodas, es a
gyerek futhat folyamatosan.

> Az eredeti (chunkolt cookie ertelmezesevel kapcsolatos) problema
> egyebkent megoldodott, a zorp mogott levo szerverrel volt gond.  Az
> archivum kedveert, hatha valakinek jol jon:
>
> http://bugs.sun.com/bugdatabase/view_bug.do?bug_id=6494180
>
> Az infokat es a segitseget koszonom, ezzel es a C-ben irt proxyval
> kivancsisagbol azert eljatszok egy kicsit.

:)

--
Bazsi