[zorp-hu] HTTP POST DATA elemzes (AnyPyProxy)

Gabor Burjan buga at buvoshetes.hu
2007. Május. 25., P, 17:38:41 CEST

Szia,

On Fri, May 25, 2007 at 04:39:24PM +0200, Balazs Scheidler wrote:

> Az altalad kuldott patch-csel az a problema, hogy csak akkor mukodik, ha
> a gyerek proxy nem valtoztatja meg a stream hosszat. Es ha megteszi,
> akkor a Content-Length fejlecben hibas hossz megy at, es a kommunikacio
> fennakad.

Ahh, az vilagos volt, hogy egy csunya hack a patch es csak abban az
esetben mukodik, hiszen ekkor meg nem ismert a modositott stream es -
gondolom - pont ezert enchunkol a zorp.  Csak ilyen adatokra is
teszteltem, mert a streamet nem modositjuk, csak a streambol gyujtott
adatokkal dolgozunk.

> A megoldas az, hogy a HTTP proxynak meg kell mondani, hogy mennyi _lesz_
> a hossz, mielott a gyerek proxy elkezd felfele adatot kuldeni. Igy a
> HTTP rendes content-length fejlecet kuld.

Ebben az esetben igazabol az egesz postot be kell olvasni elore, ugye?

> Ezt a 3.0-ban csak C-ben irt proxybol lehet elerni, valahogy igy:
> [...]
> A 3.1-ben ugyanezt az API-t kivittuk a kulso program stackelesehez egy
> egyszeru protokollal (ugyanaz, mint amit a Zorp-ZCV hasznal).
>
> Tehat, 3.0-ban C-ben kell irni az gyerek proxyt ahhoz, hogy a HTTP ne
> chunked modban kuldjon, 3.1-ben pedig akar kulso programbol is meg lehet
> ugyanezt tenni. Csatolok egy shell scriptet, ami lekeri a beagyazo
> proxytol a hosszt, majd ugyanazt tovabbkuldi.

A process stackelessel kapcsolatban egyebkent az volt az aggaly, hogy a
forkok nagyon megfogjak a zorpot.

> a shell script max. tesztelesi celokat szolgal, nincs benne hibakezeles.
> latszik belole a protokoll, meg ki tudod probalni, hogy tenyleg
> megoldja-e a problemadat.

Az eredeti (chunkolt cookie ertelmezesevel kapcsolatos) problema
egyebkent megoldodott, a zorp mogott levo szerverrel volt gond.  Az
archivum kedveert, hatha valakinek jol jon:

http://bugs.sun.com/bugdatabase/view_bug.do?bug_id=6494180

Az infokat es a segitseget koszonom, ezzel es a C-ben irt proxyval
kivancsisagbol azert eljatszok egy kicsit.

buga