[zorp-hu] ZorpOS 3.0.13 https signo=11

Major Csaba major at balabit.hu
2007. Jan. 8., H, 10:15:17 CET

On Mon, 2007-01-08 at 10:08 +0100, Tuska Viktor wrote:
> Jelenleg 2.4.33.3-as kernel van fent grsec es egyeb szukseges es mas extra patch-ekkel.
> Tudom ez nem a "gyari", de kernelt kellett forditanom az AXL600-as ssl gyorsito kartya
> module-ja miatt, akkor meg mar ez a verzio kerult fel.
>
> Probaltam mas 2.4-es verzioju kernel-el, meg hardware-s gyorsitas nelkul is, de ugyanezt
> produkalta a ZorpOS-es verzio. :(

  Hmmm. Ez azert furcsa, mert tobb helyen is hasznalunk meg 3.0-at nagy
fordgalmu SSL kapcsolatok mellett, es ilyen hiba eddig nem jelentkezett.
Tudnal teljes infot adni az elszallasrol? Kellene a teljes stackdump, es
a core file is (he lehet, akkor olyan kernellel, amiben nincs grsec :)

MCS
ui.: ha gondolod kuldd privatban, aztan majd a vegen szummazuk az
eredmenyt a listan