[zorp-hu] ZorpOS 3.0.13 https signo=11

Tuska Viktor v.tuska at con.hu
2007. Jan. 8., H, 10:08:54 CET

Szia,

koszi a gyors reagalast.

Jelenleg 2.4.33.3-as kernel van fent grsec es egyeb szukseges es mas extra patch-ekkel.
Tudom ez nem a "gyari", de kernelt kellett forditanom az AXL600-as ssl gyorsito kartya
module-ja miatt, akkor meg mar ez a verzio kerult fel.

Probaltam mas 2.4-es verzioju kernel-el, meg hardware-s gyorsitas nelkul is, de ugyanezt
produkalta a ZorpOS-es verzio. :(

Viktor