[zorp-hu] syslog-ng hiba amd64-en

Balazs Scheidler bazsi at balabit.hu
2007. Aug. 16., Cs, 10:11:37 CEST

On Wed, 2007-08-15 at 21:07 +0200, Kosa Attila wrote:
> Hello!
> Lehet, hogy ez offtopic itt, akkor elnezest kerek. A syslog-ng
> verzioszama 1.6.5-2.2. A jelenseg: a futo syslog-ng alatt
> kicsereltem a konfigot, majd egy /etc/init.d/syslog-ng restart
> parancsot adtam ki (Debian Sarge a rendszer). Azonnal elkezdi
> onteni a syslogba a kovetkezo uzenetet:
> io.c: accept() failed, Socket operation on non-socket
>
> Masodpercenkent tobb szaz ilyen uzenet jon. Ketszer sikerult ezt
> csinalnia.
>
> A konfigvaltozas nem tulzottan jelentos, nem hiszem, hogy annak
> [...]

Hat. 1.6.5 egy kicsit regi (ket hete volt 3 eves). Tudom, hogy a
sarge-ban az van, es nem tudom, hogy ezt kesobbi verziokban javitottam-e
vagy sem. Mindenesetre szerintem legjobb lenne frissiteni.

A syslog-ng forrasban van debian csomagolas, elvileg egy
dpkg-buildpackage leforditja (a szukseges build-dependenciak telepitese
utan), nem opcio, hogy legalabb 1.6.12-re atalljatok?