[zorp-hu] syslog-ng hiba amd64-en

Kosa Attila atkosa at chello.hu
2007. Aug. 15., Sze, 21:07:53 CEST

Hello!
Lehet, hogy ez offtopic itt, akkor elnezest kerek. A syslog-ng
verzioszama 1.6.5-2.2. A jelenseg: a futo syslog-ng alatt
kicsereltem a konfigot, majd egy /etc/init.d/syslog-ng restart
parancsot adtam ki (Debian Sarge a rendszer). Azonnal elkezdi
onteni a syslogba a kovetkezo uzenetet:
io.c: accept() failed, Socket operation on non-socket

Masodpercenkent tobb szaz ilyen uzenet jon. Ketszer sikerult ezt
csinalnia.

A konfigvaltozas nem tulzottan jelentos, nem hiszem, hogy annak
koze lenne a dologhoz. Szukseg eseten megadhatom mindket
konfigot.