[zorp-hu] HTTP Load balancer

Hegedüs Ervin airween at axelero.hu
2006. Már. 2., Cs, 22:10:16 CET

hello,

> hát, én ezt most feltételeztem, mivel a zorp a kérések átirányítását DNS
> illetve /etc/hosts eredményeinek alapján végzi. A round robin pedig DNS
> alapú.
bizonyos esetekben (bar a keszito is igy ajalnja),
de ugyebar tproxy nelkul is lehet, DNS nelkul.
(a 3-as Zorpot meg nem probaltam, a 2-esben egy jol iranyzott
self.session.server_address ertekadassal.)

> Azért egy ilyen tudású eszközt ne a Zorppal hasonlítsunk össze, IMHO. Már
> lattam egy content vectoring modult is a zorpban, amiről fenti termék nem
> is fog álmodni, imho.
felreertesz, nem osszehasonlitottam, csak irtam, hogy lam, megis
megvan egy termekben.
Tudom, hogy a ket termek kozel nincs egy sulycsoportban,
valoszinuleg nem is ez a cel, de lehet, hogy masnak, vagy akar
neked egyszer jol jon az a link, ha BALANCE-olni akarsz,
favagas nelkul.

udv:

a.

--