[zorp-hu] HTTP Load balancer

Deim Ágoston ago at lsc.hu
2006. Már. 2., Cs, 21:55:21 CET

hi,

> de Bazsi valaszabol nem derult ki, hogy mi szabalyoz.
> A DNS?
hát, én ezt most feltételeztem, mivel a zorp a kérések átirányítását DNS
illetve /etc/hosts eredményeinek alapján végzi. A round robin pedig DNS
alapú.

> azert ez igy ebben a formaban nem igaz.
> http://www.apsis.ch/pound
> a forrasban van mintakonfig...
Azért egy ilyen tudású eszközt ne a Zorppal hasonlítsunk össze, IMHO. Már
lattam egy content vectoring modult is a zorpban, amiről fenti termék nem
is fog álmodni, imho.

üdv,
Ago