[zorp-hu] CSZoneListener?

Nemeth Gyorgy zorp at friczy.homelinux.org
2006. Feb. 9., Cs, 09:49:03 CET

On Thu, Feb 09, 2006 at 09:22:36AM +0100, Kosa Attila wrote:
> forgalmat. Akadt egy olyan oldal, amely a 80-as porton van
> (emiatt a http proxy-hoz kerul), de menet kozben atvalt https-re
> ugy, hogy se a portszam, se az IP cim nem valtozik. A valtaskor
> persze a zorp becsukja a kapcsolatot (hiszen ott ssl-es dolgok
> nem mehetnek a konfig szerint). Megoldasnak latszott, hogy ezt az
> egy IP cimet beirom a csomagszurobe, es siman atiranyitom a https
> proxy-hoz. Igy viszont nem mukodik, mert eloszor csak http
> forgalom van...
>
> Kaptam javaslatot, hogy a CSZoneListener segitsegevel meg lehetne
> [...]

Ha a forrás és a cél IP is megegyezik a http és https forgalom esetén
is, akkor a CSZoneListener nem megoldás.

Nekem van egy olyan classom, ami lekezeli a http és https együttes
forgalmát, de ez csak akkor működik, amikor nem transzparensen
használod, hanem a böngészőben is beállítod, hogy proxyn keresztül
böngészel.

--
Friczy
'Death is not a bug, it's a feature'