[zorp-hu] CSZoneListener?

Kosa Attila atkosa at chello.hu
2006. Feb. 9., Cs, 09:22:36 CET

Hello!
A kliensek 3-as zorp mogul erik el a netet. Figyel egy zorp http
proxy az 50080-as porton, es egy https proxy az 50443-as porton.
A csomagszuro iranyitja (--dport alapjan) a megfelelo proxy-hoz a
forgalmat. Akadt egy olyan oldal, amely a 80-as porton van
(emiatt a http proxy-hoz kerul), de menet kozben atvalt https-re
ugy, hogy se a portszam, se az IP cim nem valtozik. A valtaskor
persze a zorp becsukja a kapcsolatot (hiszen ott ssl-es dolgok
nem mehetnek a konfig szerint). Megoldasnak latszott, hogy ezt az
egy IP cimet beirom a csomagszurobe, es siman atiranyitom a https
proxy-hoz. Igy viszont nem mukodik, mert eloszor csak http
forgalom van...

Kaptam javaslatot, hogy a CSZoneListener segitsegevel meg lehetne
oldani a problemat (bar lehet, hogy akkor rosszul tettem fel a
kerdest), de a talalt (minimalis) leiras alapjan nem vagyok
biztos benne.

Ezert megerositesre lenne szuksegem, hogy a CSZoneListener
valoban megoldast jelent (es ha igen, akkor egy peldakonfigra,
mert a google - mondhatni - semmit sem talalt), illetve ha nem az
a megoldas, akkor valami otlet jol jonne :)