[zorp-hu] IMAP vírusellenőrzés ZCV-vel

_Zorp zorp at provice.hu
2006. Dec. 5., K, 18:58:39 CET

Sziasztok!

Lehet, hogy rossz napom van, de valahogy nem boldogulok a 3.1.7 zorp-pro
esetében az IMAP proxy és a ZCV vírusellenőrzés összekapcsolásával. ZMC
felületen próbálkozom. Semmi mást nem szeretnék, csak alapértelmezett
beállításokkal használni az általam létrehozott ImapVirusProxy class-t
(template = ImapProxy), az egyetlen beállítás a stackelés lenne. Ehhez a
self.stack attributumot állítom be:

Type = zorp_stack
Value = (Z_STACK_PROVIDER, "ZCV_fw01", "mail")
Key = ("*", IMAP_BODY_FULL, "*")

Azt gyanítom, hogy a Key a rossz. A középső paraméter 3 értéket vehet fel,
de ez listából választható és megtaláltam hozzá a megfelelő magyarázatot
is, így ezt nem hiszem, hogy el tudom rontani. Az első és harmadik
paraméter azonban egy-egy qstring, és sehol semmiféle magyarázatra nem
leltem, hogy mit kell ide írni. Próbálkoztam sok mindennel (pl: FETCH és
OK vagy üres, esetleg idézőjelek, aposztrófok használata, stb.), de semmi
sem segít. Mindig ugyanaz a hibaüzenet:

Traceback (most recent call last):
  File "/etc/zorp/policy.py", line 412, in config
    self.stack["*", IMAP_BODY_FULL, "*"]=(Z_STACK_PROVIDER, "ZCV_fw01",
"mail")
TypeError: argument must be string, not tuple

Persze nyilván a hibaüzenetben változik a self.stack, attól függően, mit
írok a key helyére.
Stackelés nélkül működik az IMAP forgalom a proxyn keresztül.

Csinált már valaki IMAP proxy stackelést? Tud valaki segíteni, hogy kell
ezzel megbírkózni?

Előre is köszönöm. Üdv

        Eiben Péter
--------- következő rész ---------